Wednesday, October 22, 2008

Og så kom postmannen

Det som er vanskelig å få vil jo alle ha. Tilfeldighetene - eller kanskje nettopp ikke det - gjorde at jeg var på nett da http://www.wollmeise-yarnshop.de/ hadde sin oppdatering på fredag. Etter å ha fått e-post på søndag så var det jo bare vente på at postmannen skulle komme.


Og det gjorde han i dag. For litt siden ringte postmannen på døren - bare en gang :-) og leverte




(stor pakke). Inne i den store pakken var det to pene poser :



Inne i den fine innpakningen var dette (nesten helt sant, måtte bare legge med i bildet de 4 hesplene jeg hadde fra før også):

Resten av dagen kommer nok disse til å ligge pent og pyntelig i trauet i stua slik at jeg kan få nyte synet av fargespillet hele dagen. Hva skal jeg bruke det til? Noe skal deles med gode hobbyvenner og bekjente i SnB Oslo og resten - det er ikke bestemt ennå. Men helt sikkert er at det kommer til å bli noen sokker under treet i år.

Jeg har kommet noe videre på sokkene fra i går og har forsøkt å ta et bedre bilde av flettemønsteret.

Ha en fortsatt fortreffelig god dag

22 comments:

  1. Så mange fine farger! Vil også ha pakker med garn på døra. Men da må jeg kanskje bestille noe.. hehe.. Gratulerer med ny blogg forresten! :)

    ReplyDelete
  2. wow for et flott garn! de fargene bør absolutt ligge i trauet til offentlig beskuelse ja. gratulerer med blogg. ha en flott høstdag videre.

    ReplyDelete
  3. Å så nydelig garn.. fy søren altså... sukk... *løper fort ut herfra igjen*

    ReplyDelete
  4. Wow - så masse flott garn du har fått! Og så de lekre fargene da! Heldiggrisen ;)

    ReplyDelete
  5. Oi. Var det garnet SÅ fint? Det var jeg ikke helt forberedt på... enda godt det er lenge til neste salgsrunde!

    ReplyDelete
  6. Lyckliga dej!
    Jag väntar på mitt paket. Det kommer nog snart.
    /northknitter

    ReplyDelete
  7. Så masse herlig garn, og noen utrolig flotte farger. Gratulerer med bloggen, forresten.

    ReplyDelete
  8. Nydelig garn, skjønner godt at du legger det til pynt. Gratulerer med bloggen, det blir spennende å følge med videre.

    ReplyDelete
  9. Ååå, for noen aldeles nydelig farger!

    ReplyDelete
  10. Wow, for en pakke å få på døra! Flotte farger og fint garn, kos deg med fargene, og garnet:-)

    ReplyDelete
  11. Oh, så vakre farger du fikk tak i! Og så fort! Skjønner godt at du bare måtte la det ligge i trauet for beundring :)

    ReplyDelete
  12. åå, fy søren. Nå skjønner jeg hva "all the fuzz was about". Jeg er dritmisunnelig. Skjønner nå at jeg må begynne å følge med der på fredager. Steike for noen fine farger!

    ReplyDelete
  13. wow, der var det masse flott garn i noen helt nydelige farger. Misunnelig nei da;) bare litt! Kos deg videre med å strikke på sokkene og lykke til videre med bloggingen.

    ReplyDelete
  14. Så utrolig vakre farger på det garnet. Hvis det er like deilig å ta på som å se på, skjønner jeg at du bestilte litt.

    Gratulerer med blogg!

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med blogg. Gleder meg til å "besøke" deg både titt og ofte. Flotte farger på garnet ditt. Nesten et møbel i seg sjølv.
    Lykke til videre.
    Hilsner fra Miss Løkka

    ReplyDelete
  16. Lekkert. Er så misunnelig så bare det så! Flott med blogg, liker det.

    ReplyDelete
  17. Gratulerer med ny blogg.
    Åh, for et nydelig garn og de flotte fargene, helt herlig.

    ReplyDelete
  18. Å, så hyggelig at du også har fått blogg :-) Så mydelig garn du har fått, herige farger :-)

    ReplyDelete
  19. Takk for hyggelige kommentarer - litt gøy med blogg da :-D

    ReplyDelete
  20. Gratulerer med blogg! :-)

    Deilig garnbilder - gleder meg til å følge med videre!

    ReplyDelete
  21. Gtatulerer med flott blogg!Betty

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.